Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi opplever tildels dårlig dekning i vårt område. Vær obs på bindinger som raskt kan koste tusenvis av kroner dersom ansatte slutter. Dyre tilleggstjenester. Over 3 ganger dyrere enn Telenor på nytt SIM kort, hele 312,50 m/mva skal de ha for ett nytt SIM. De har rask respons på kundeservice. Men de er kranglete og gir sjelden noe for å beholde et godt kundeforhold. App og web fungerer bra. Abonnement priser kan vi få lavere andre steder. Sum summarum så vurderer vi sterkt å bytte leverandør.
Hei Åge, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Mvh Mads Phonero
Hyggelige, hjelpsomme. Både kundekonsulent ved inngåelse av avtale og kundeservice ved behov for hjelp/endring av abonnement. Mye rimeligere enn avtale hos tidligere leverandør.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med service og priser. Mvh Mads Phonero
Trengte hjelp med PIN og PUK som jeg glemte... og alt ordnet seg i veldig kort tid...
Hei Ivica, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg kjapt. Mvh Mads Phonero
Er rett og slett positivt overasket over hvor flinkere dere som jobber i Phonero er, har bare gode ting å fortelle til alle som spør.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Rask og profesjonell sevice ved behov, prismessig veldig bra og løsninger som passer vår bedrift.
Hei Magne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Rask service og klar svar fra kundeservice. Absolutt ingen venting.
Hei No, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Ble overtalt av en telefon selger til å velge Phonero sitt abonnement, og jeg tenkte greit nok jeg prøver. Han sendte meg en sms som han ba meg om å lese i gjennom, noe jeg gjorde men gikk glipp av at det var 24 mnd bindingstid. Så dette er også min feil siden jeg ikke sjekket meldingen godt nok. Jeg så det var pris eksklusiv moms, men selgeren ville aldri informere meg om dette og hele tiden viser det seg at han har tilbakeholdt opplysninger, men dette er faktisk lovlig siden du får det tilsendt sort på hvit bakgrunn via SMS. Men som leverandør av et produkt er de pliktet til å levere det de lover, og gjør de ikke det kan selvfølgelig denne avtalen brytes.... Avslutning: Jeg har ikke påbegynt mitt abonnement enda og er allerede misfornøyd...
Hei Arild, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Jeg håper vi kan beholde deg som en fornøyd kunde. Mvh Mads Phonero