Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er rett og slett positivt overasket over hvor flinkere dere som jobber i Phonero er, har bare gode ting å fortelle til alle som spør.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Rask og profesjonell sevice ved behov, prismessig veldig bra og løsninger som passer vår bedrift.
Hei Magne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Rask service og klar svar fra kundeservice. Absolutt ingen venting.
Hei No, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Ble overtalt av en telefon selger til å velge Phonero sitt abonnement, og jeg tenkte greit nok jeg prøver. Han sendte meg en sms som han ba meg om å lese i gjennom, noe jeg gjorde men gikk glipp av at det var 24 mnd bindingstid. Så dette er også min feil siden jeg ikke sjekket meldingen godt nok. Jeg så det var pris eksklusiv moms, men selgeren ville aldri informere meg om dette og hele tiden viser det seg at han har tilbakeholdt opplysninger, men dette er faktisk lovlig siden du får det tilsendt sort på hvit bakgrunn via SMS. Men som leverandør av et produkt er de pliktet til å levere det de lover, og gjør de ikke det kan selvfølgelig denne avtalen brytes.... Avslutning: Jeg har ikke påbegynt mitt abonnement enda og er allerede misfornøyd...
Hei Arild, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Jeg håper vi kan beholde deg som en fornøyd kunde. Mvh Mads Phonero
Enkelt, oversiktelig sentralbord og hyggelig service mindet kundebehandling
Hei Kent, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Ble fortalt at jeg kunne ringe til Polen og snakke med familien min GRATIS, noe som gjorte at jeg hadde byttet til Phonero. Det ble 'glemt' å nevne at mine familiemedlemmer måtte ha norske tlf nummere for å gjennomføre samtaler gratis. Det ble heller ikke nevnt 24mnd bindingstid og heller ikke at man måtte betale 3000kr!! for å resignere før 24mnd har gått. Anbefales ikke.
Hei Kasia, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Hei jeg hadde med bredbånd abonnement og så det var en del faktura så har fått hjelp, jeg er topp fornøyd og så jeg kan anbefale til andre at de kan bare flytte abonnement til Phonero veldig fornøyd.
Hei Saeed, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero