Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt grei leverandør. Leverer det vi forventer og uten at vi trenger å vente for lenge.
Hei Sigurd, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg bruker chat når jeg kontakter Phonero, da går det raskt, og jeg får hjelp med en gang. Kundeservice er bra og som teknikker får jeg den hjelpen trenger når jeg skal stille inn de forskjellige avdelingene jeg har i Norge. Siden de har Telia som eier kan det ta noe tid når vi har problemer med feks dekning inne. Men det blir løst på den ene eller andre måten. Jevnt over er jeg fornøyd og får oppfølging som jeg forventer. De fortjener 4+ stjerner. Kundeservice fortjener 5
Hei Øyvind, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Opplever alltid rask og effektiv behandling hos support.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Rimelige priser, god og kjapp kundeservice, oversiktlige nettsider
Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice, bra sentralbordløsninger, kompetente supportmedarbeidere, men datapakkene er små og dyre sammenlignet med leverandører til privatmarkedet.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd! Vi har for en liten stund siden lansert nye og høyere datapakker for privatkunder, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på ditt abonnement. Mvh Mads Phonero
Faller ut av samtalen, høres ut som en blikboks, hakkete, dårlig nett. Tregt.
Hei Morgan, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kontaktet Phonero før jeg kjøpte meg Apple Watch med 4G og behov for eSim, for å forsikre meg om at de hadde det som var nødvendig for at det skulle fungere. Selskapet lovet meg at de skulle ha eSim på plass i løpet av juni, men de har det fortsatt ikke på plass. Brukte mye penger på et produkt jeg ikke får brukt. Dårlig service! Er dessverre bundet til Phonero gjennom arbeidsgiver, ellers hadde jeg byttet umiddelbart.
Hei John, Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet. Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig neste måned. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så kontakter vi deg så snart det er klart. Mvh Mads Phonero