Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero fungerer enkelt og greit. Bra priser også! Responstiden når man ringer dem er veldig rask.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ingen ventetid ved henvendelser ang hjelp. Raskt og effektivt
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Fikk løst mitt problem raskt og uten hinder. Opplever at man får god service.
Hei Stefan, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg! Mvh Mads Phonero
Jeg har hatt Phonero som telefonoperatør siden mai 2019, og jeg har aldri vært mer fornøyd. Det har vært en befrielse at det de sier "på mandag" også gjelder på fredag, neste måned og når regningen kommer. Med appen deres har jeg full kontroll på mitt abonnement og på mitt forbruk. Phonero gir god og vennlig service, og har kort ventetid ved henvendelser. Jeg er superfornøyd med selskapet. Nov 2019.
Hei Kristin, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Blir alltid hurtig besvart på telefon. Spørsmål blir hurtig oppfattet og god veiledning og hjelp blir alltid gitt. Har hatt mange tilbud om å skifte selskap. Er foreløpig ikke aktuelt pga meget god servise hos Phonero. Lykke til i fortsettelsen.
Hei Ståle, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Fikk raskt svar på mine spørsmål av en hyggelig og imøtekommende kundebehandler. Litt dyrt med data i den sonen jeg skulle til, men ellers bra!
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Høye datapriser i enkelte land henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Mvh Mads Phonero
Rask og kyndig oppfølging. Alltid hyggelig tone, vennlig og tålmodig i samtaler og korrespondanse. To sitroner: 1. I ett av ti tilfeller er jeg nødt til å purre på svar og oppfølging. 2. Tidligere i høst ble vi oppringt av dere som del av kundetilfredsundersøkelse. Blant annet ga vi uttrykk for behov for utvidede administratortilganger og redigeringsmuligheter i Link og Bedrift. Det skulle undersøkes og vurderes, ikke minst fordi andre virksomheter i Oslo kommune hadde gitt uttrykk for de eller lignende forbedringsønsker. Vi kan ikke se at disse ble fulgt opp, og det liker vi ikke. Derfor får Phonero ikke full pott, dvs. kun 4 stjerner.
Hei Uwe, Godt å se at du er fornøyd og vi takker for innspill. Vi jobber i disse dager med en ny og bedre selvbetjeningsløsning og vil komme med mer informasjon på nyåret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero