Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir alltid hurtig besvart på telefon. Spørsmål blir hurtig oppfattet og god veiledning og hjelp blir alltid gitt. Har hatt mange tilbud om å skifte selskap. Er foreløpig ikke aktuelt pga meget god servise hos Phonero. Lykke til i fortsettelsen.
Hei Ståle, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Fikk raskt svar på mine spørsmål av en hyggelig og imøtekommende kundebehandler. Litt dyrt med data i den sonen jeg skulle til, men ellers bra!
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Høye datapriser i enkelte land henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Mvh Mads Phonero
Rask og kyndig oppfølging. Alltid hyggelig tone, vennlig og tålmodig i samtaler og korrespondanse. To sitroner: 1. I ett av ti tilfeller er jeg nødt til å purre på svar og oppfølging. 2. Tidligere i høst ble vi oppringt av dere som del av kundetilfredsundersøkelse. Blant annet ga vi uttrykk for behov for utvidede administratortilganger og redigeringsmuligheter i Link og Bedrift. Det skulle undersøkes og vurderes, ikke minst fordi andre virksomheter i Oslo kommune hadde gitt uttrykk for de eller lignende forbedringsønsker. Vi kan ikke se at disse ble fulgt opp, og det liker vi ikke. Derfor får Phonero ikke full pott, dvs. kun 4 stjerner.
Hei Uwe, Godt å se at du er fornøyd og vi takker for innspill. Vi jobber i disse dager med en ny og bedre selvbetjeningsløsning og vil komme med mer informasjon på nyåret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
God service ved tilkobling av esim på Apple Watch.
Hei Sveinung, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Får utrolig god hjelp av phonero. Og meget kort ventetid.
Hei Jon, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Byttet til Phonero og ble forespeilet et billigere og bedre abonnement på arbeidsplassen. Fungerer forsåvidt ganske likt som tidligere abonnent men det har blitt betraktelig mye dyrere.
Hei Marthe, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne se nærmere på saken din og se til at du har fått riktige priser. Send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Telefonen virker godt overalt og jeg fikk meget god informasjon da jeg kontaktet dem om tvillingkort og datakort.
Hei Jan, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero