Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og kort ventetid på henvendelse. Hyggelig og greit
Hei Oskar. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Ikke noe spesielt å klage på, samme pris som de aller fleste selskap.
Hei Roger. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Phonero er billig, imøtekommende, fleksible og løsningsorienterte. Og kanskje viktigst; de er lette å komme i prat med. Phonero gjemmer seg ikke bak en jungel av chat- roboter og tastevalg for å komme fram til en kundekonsulent. Fortsett slik! Hvis Phonero i tillegg hadde hatt Telenor, og ikke Telia, sin dekningsgrad, ville det blitt 10 av 10 mulige poeng.👍
Hei Torstein. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] Håper å høre fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Rask tilgang til support. Hyggelig kundeveileder med tydelige svar og informasjon.
Hei Wanda. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Uproblematisk mobilabonnement.God kundeservice , enkel app som gjør det enkelt å ha oversikt over eget abonnement
Hei Hans. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Bra dekning, alt fungerer som det skal. Mer enn nok data til mitt behov.
Hei Inger. Så gøy å se at du er fornød med oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Fornøyd, kjapp respons, bra kundeservice, over gjennomsnittet.
Heisann Hans. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero