Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God dekning, kundeservice, alt i alt veldig fornøyd med Phonero!
Hei Stian. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg har kun gode erfaringer med Phonero. Uansett om det er til Kundeservice eller Kreditt, får jeg alltid svar samme dag så lenge jeg sender mail i løpet av arbeidstiden. Får alltid et veldig godt og utfyllende svar fra hyggelige medarbeidere. Får alltid den hjelpen jeg trenger, pluss litt til.
Hei Kristian. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre. Hilsen Mads, Phonero
Jeg hadde behov for fort at få et nytt tele abonnement. Det ordnet Phonero med en gang!
Hei Ole. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Bedre dekning enn Telenor, fungerer bedre enn noe annet abbonement på hytta
Hei Wenche. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning! Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G og allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia - Det er vi stolte av. Ha en fin dag Hilsen Mads, Phonero
Rask og hjelpsom kundeservice, som verdettes høyt :-)
Hei Petter. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Kundeservice er meget bra. Hyggelig og effektivt. Dekning er upåklagelig. Kostnadsmessig rimelig. Pålitelig. Det kan være bindingstid med avbruddsgebyr på noe.
Hei Øyvind. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God dekning og veldig løsningsorientert service. Bruker mine abbonenent fra min fiskebåt ,dekning til havs kan selvsagt bli bedre , men det gjelder også andre operatører
Hei Einar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero