Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedre dekning enn Telenor, fungerer bedre enn noe annet abbonement på hytta
Hei Wenche. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning! Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G og allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia - Det er vi stolte av. Ha en fin dag Hilsen Mads, Phonero
Rask og hjelpsom kundeservice, som verdettes høyt :-)
Hei Petter. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Kundeservice er meget bra. Hyggelig og effektivt. Dekning er upåklagelig. Kostnadsmessig rimelig. Pålitelig. Det kan være bindingstid med avbruddsgebyr på noe.
Hei Øyvind. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God dekning og veldig løsningsorientert service. Bruker mine abbonenent fra min fiskebåt ,dekning til havs kan selvsagt bli bedre , men det gjelder også andre operatører
Hei Einar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Hyggelig og behjelpelig mann som også hadde god tålmodighet 😃
Hei Hege. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Har alltid god opplevelse med Phonero kundeservice. Meget hyggelige ansatte er flinke til å finne løsninger på utfordringer jeg trenger hjelp til.
Hei Saima. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Min erfaring med Phonero er at de er gode på kundeservice. Det gis god og rask tilbakemelding ved ulike forespørsler. Min erfaring i forhold til mitt bruk av Phonero har jeg pr dato ingen innspill på hva som kan bli bedre.
Hei Elin. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero