Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd med rask respons. God og hyggelig service.
Heisann Bjørn. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Porterte over til Phonero etter å ha blitt oppring av en selger fra Phonero. Slike selgere er vanligvis >(generelt) litt av et ork å forholde se til, men denne herremannen var høfflig, i godt humør, hadde gode vibber, tok seg god tid og visste hva han snakket om - jeg måtte jo bare "slippe han inn". Vi ønsket å gå gjennom alle vilkårene før vi bestemt oss, og derfor ta avgjørelsen et par dager etter - det lot seg gjøre etter litt frem og tilbake (han trodde nok at vi ville falle fra da). Men med et så godt tilbud vi fikk, samt hyggelig og kunnskapsrik selger, så slo vi til. Vi bruker mye data og fikk et abn. på 100+ GB, hvor vi også kunne bruke tidligere bredbåndsrouter. En kort liten nedtur ble imidlertid da ett de avtalte vilkårene ikke kom ikke med i sluttoppsummeringen i abonnementet. Ved første henvendelse ble vilkåret avvist. Etter en stund ringte en hyggelig kvinne fra kundeservice for å høre hvordan det gikk med oss og abonnementet. Der ble det uteglemte vilkåret nevnt, og da tok det jammen ikke lang tid før damen hadde ordnet opp i saken. Veldig overraskende og veldig hyggelig. Har aldri opplevd en så hyggelig og effektiv kundeservice, og jeg har hatt maaange abonnement hos en rekke forskjellige leverandører (uten å nevne navn her). Etter overgangen til Phonero, har faktisk alt blitt bedre, til og med lydkvaliteten på mobilen - folk hører meg nå klart og tydelig, som ikke var tilfelle tidligere (og senderen til forrige leverandør står på samme sted!). Så bare plusser og positive erfaringer fra min side! :-)
Heisann Jørn. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din! Denne tar jeg med videre til kundesenteret! Det å være tydelige i formidlingen helt fra salg til oppfølging er en viktig byggestein for å skape gode samarbeid. Gratis-tjenester som 4G tale på mobilen kan forbedre samtalekvaliteten enda mer enn man kanskje er vant til, og aktiveres på mobilen. Dette sammen med en landsdekkende 5G innen utgangen av 2023 gir dette en økt kapasitet og bedre dekning. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G dekningen til Telia, men vi gir oss jo ikke der. Portaler som Din bedrift gir muligheten til å ha full oversikt over abonnementene i bedriften og sentralbords løsningen Bedriftsnett er en kraftpakke med så mange muligheter at det ikke får plass i svaret mitt her ;) Vi skal gjøre alt vi kan, Jørn, for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Phonero har innfridd med gode priser, oversiktlig app som gjør det lett å få oversikt og å justere abonnement ifht datamengde. De har en raskt og effektiv kundeservice som hjelper når du har spørsmål! Godt fornøyd og anbefaler gjerne videre!
Heisann Vegard. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte over Ditt Phonero som gir ansatte svært god oversikt. Vi har også Din Bedrift som lar deg administrere alle abonnementene til bedriften, datapakker, bestillinger, faktura og mye mer. Brukernavnet for dere som har tilgang, er det samme i begge portalene :) Dersom dere ikke har tatt dette i bruk enda, kontakt oss gjerne og vi hjelper dere i gang :) Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Hei. Grunnen til høy score er reduserte utgifter på telefon/tjenester som dere leverer. Utgifter er nær halvert etter at vi gikk over til Phonero. Når vi henvender oss til dere enten vis mail el. direkte samtale opplever vi høy og ikke minst meget god service. Vi var spent ved bytte, men har ikke noe å utsette på leveranser utover de vi hadde tidligere. Takker igjen. Seriøs konkurranse i markedet er viktig. Det motsatte vet vi mye om😉👍🔆
Heisann Ingar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Utrolig godt å se at dere har godt tilpassede abonnement. I Din bedrift har dere også oversikt på kostnader, utviklingen på bruk og mye mer. Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette dette gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
De hjelper deg å finne den perfekte løsningen for ditt behov
Heisann Birger. Vi er stolte over å kunne tilby mange tjenester. Portaler som Din Bedrift muliggjør også at dere løpende har oversikt på bruk og utvikling, og på den måten kan se om behovet endrer seg. Test det gjerne ut på db.phonero.no. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Veldig god oversikt og mye nyttig info. Fine priser på abonnement.
Hei, Evy. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Vi har ikke hatt noen problemer med Phonero i den tiden vi har hatt abonnementet.
Hei, Morten. Veldig gøy å se at dere er fornøyd! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero