Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt Phonero bedrift i flere år nå og er veldig fornøyde. Månedsprisen er korrekt i følge avtalen vi har inngått og vi får alltid hjelp når vi trenger det.
Hei Henri, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine
Rask og god service :-) operatør avdekket fort behov for deretter gjøre endring, med en gang :-)
Hei Frode, Så gøy å høre :) Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Dem tar telefonen veldig kjapt. Og dem er blide og hyggelige.
Hei Dag, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine
Benyttet chat funksjonen. Løste oppgaven kjapt og effektivt!
Hei Kas, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Som kunde i mange år har jeg blitt godt ivaretatt og det har resultert i trofasthet. Når det skjedde en uheldig hendelse ordnet dem opp raskt noe som fører til at jeg kan anbefale dette selskapet.
Hei Reidar, Så fint å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har fått kjappe svar 2 dager på rad, av 2 ulike hjelpere. Med gode utfyllende svar er det lett å finne ut det man lurer på. 10/10!
Hei Tonje, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero
Vi har tidligere vært kunde av Telenor i mange år. Valgte å skifte til Phonero av økonomiske årsaker. Dessverre opplever vi at dekningen i enkelte områder er vesentlig dårligere enn vi hadde tidligere med Telenor. Opplever også brudd av samtaler helt uforklarlig. Områdene det brytes er midt i Oslo og Drammen sentrum, tuneller og kjøring på motorvei. Spesielt langs E18 sørover. Dette er områder vi ikke hadde problemer tidligere. Dette må forbedres eller så må vi vurdere å skifte ut igjen.
Heisann, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke dette nærmere og se på løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero