Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fått kjappe svar 2 dager på rad, av 2 ulike hjelpere. Med gode utfyllende svar er det lett å finne ut det man lurer på. 10/10!
Hei Tonje, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero
Vi har tidligere vært kunde av Telenor i mange år. Valgte å skifte til Phonero av økonomiske årsaker. Dessverre opplever vi at dekningen i enkelte områder er vesentlig dårligere enn vi hadde tidligere med Telenor. Opplever også brudd av samtaler helt uforklarlig. Områdene det brytes er midt i Oslo og Drammen sentrum, tuneller og kjøring på motorvei. Spesielt langs E18 sørover. Dette er områder vi ikke hadde problemer tidligere. Dette må forbedres eller så må vi vurdere å skifte ut igjen.
Heisann, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke dette nærmere og se på løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Trengte hjelp til å finne pin/puk på tvillingkort - tok kontakt via chatten. Veldt raskt svar, fornuftig kontroll og løsningsorientert tilnærming.
Hei Elisabeth, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding
Tror ikke det er mulig å yte bedre kundeservice enn det man får hos Phonero. Raskt, enkelt og uten ventetid. Nesten så man gleder seg til neste gang man trenger litt hjelp!
Hei Vidar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Skulle betale bruddgebyret til det andre selskapet jeg hadde til bedriften, og ingen snakk om at det ble kreditert i samtalen, så etter jeg hadde signert avtalen med de fikk jeg vite det😡 7000 er mye for et lite selskap som mitt.
Hei Merete, Det stemmer at vi kan kreditere eventuelle bruddgebyr fra tidligere operatør via fratrekk på faktura. Vi beklager for at du ikke ble godt nok informert om denne rutinen i forkant, og takker for din tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Vi valgte Phonero pga. pris/fleksibilitet og administrasjonspanelet og var veldig fornøyd med løsningen helt til Telia overtok. Våre ansatte jobber delvis hjemmefra og ute hos kunder/klienter og opplevde en vesentlig dårligere dekning enn den vi hadde med Telenor. En av våre ansatte som bor sentralt i Oslo og høyt over hus i nærheten mistet dekning og måtte stå et spesielt sted i leiligheten for ikke å få brudd på samtalene. Det skjedde ikke tidligere.
Hei Thor, Takk for din tilbakemelding. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har benyttet phonero sine tjenester i flere år. Bytter nå fra jobb mobil til privat avtale da jeg har blitt pensjonist. Ser ingen grunn til å bytte.
Hei Tore, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero