Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har den beste kundeservice jeg noen gang har vært i kontakt med :-)
Heisann Jarle Utrolig gøy å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundeservice for bedrifter i 2021, og Bytt-favoritt i samme periode. Vi gir oss ikke der, og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Enkel bestilling, gode priser, sentralbord med alle funksjoner, eksepsjonell god support og raske svartider.
Hei, Randi I Din Bedrift kan man enkelt administrere, bestille overføring av eksisterende nummer endre datapakker mm. I Bedriftsnett får man full kontroll over sentralbordet, lydfiler, åpnignstidene til bedriften og mer. Er bare å ta kontakt på [email protected] om dere ikke har prøvd ut en eller begge disse portalene. Vi setter pris på din tilbamelding. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ringte opp og presenterte problemet, kundebehandler var pragmatisk og vi jobbet sammen for å løse problemet som var å aktivere ett nytt simkort. Vi endte opp med å aktivere telefonen med nytt simkort før samtalen ble avsluttet.
Hei, Kristoffer. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det å kunne sammen finne en løsning ut fra ditt behov og tilpasse løsningen deretter, er svært viktig. Det er bare å ta kontakt igjen om du skulle få behov igjen i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kjempe bra service Rask hjelp om det er behov Gode priser
Hei, Geir. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og prisene. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Tilbudet kunne ikke måles med andre, så jeg overførte meg og to barn. Selvforskyldt feilet overføring av det ene abonnementet, men ved god service gikk dette smertefritt. ;)
Heisann Anita. Så godt å se at det løste seg med alle abonnementene. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Forbausende enkelt å bytte operatør. Ryddig og enkelt
Hei Margareta. Så gøy å se at overgangen gikk slik den skulle. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phoneor
Overgang har fungert uten noe trøbbel. Bra oppfølging fra kundekontakt i ettertid.
Hei, Frode. Så flott å se at overgangen gikk som den skulle. Vi jobber for gode samarbeid og oppfølgingen er en helt naturlig del av dette. Gøy å se at det var noe dere satt pris på :) Vi setter pris på tilbakemeldingen Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero