Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her er det alltid god hjelp å få, supertrivelige løsningsorienterte kundebehandlere.
Så hyggelig å lese omtalen din, Melisa! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er fornøyd med vår avtale og kundeservise på phonero! Anbefaler!
Tusen takk for din omtale, Justyna! 😊 Så fint å høre at dere er fornøyd! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
3000kr i bruddgebyr de ikke har opplyst om ved inngåelse av avtale - - Dette oppleves som et forsøk på svindel der de kun er tilfreds med at kunder sier opp sin avtale for å kunne innhente beløp langt over hva de ville fått som fortjeneste på mobilabonnement !! Bindingstiden er utløpt men likevel oppsigelsestid i 3mnd, helt hårreisende og kvalm at de får lage sine egne kjøreregler og tjene tusenvis på misfornøyde kunder.
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig godt fornøyd med kundeservice og apper. Sentralbord ser ut til å fungere bra. Det som kunne vært bedre er dekning. Den merker jeg at ikke holder mål sammenlignet med f.eks. Telenor i de områdene jeg har sammenligningsgrunnlag her i Trøndelag. Dette er mest et problem utenfor tettbygde strøk. Utover dette er jeg godt fornøyd.
Takk for hyggelig omtale, Jomar! 😊 Så bra du er fornøyd med løsningen våre! Gjerne ta kontakt med oss i forhold til dekning dersom du sliter i de områdene nevnt. Du kan nå oss på [email protected]. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelige mennesker, bra app til bedrifter, var litt vanskelig å finne tlf nummer til kundeservice på nett.
Takk for hyggelig omtale, Ronny! 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
De har ringt fire ganger i løpet av 2 uker for å få meg som kunde. De kan umulig ha orden i sakene sine da de ikke kan ta nei for et nei! Man skifter ikke til en dyrere og dårligere avtale enn den man har hos ICE. Dårlig foretnings skikk å rakke ned på sine samarbeidspartnere som tross alt ICE er.
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
God ,informativ service og fine priser. Alltid vennlige operatører
Tusen takk for hyggelig omtale, Kristin! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.