Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask og hyggelig kundebehandle. Fikk svar og hjelp med en gang.
Så hyggelig å lese, Linda! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Fikk hyggelig svar på mine behov for ekstra data..
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Kristin! Hilsen Mads i Phonero.
God og rask kundeservice. Godt signal på telefoninettet.
Så hyggelig å lese, Trine! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Svært god service! Jeg fikk grundig hjelp av en dyktig og positiv person på kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Silje! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd! Dekningsgrad topp overalt og bra support
Så fint å lese, Thomas! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Uttolig dårlig dekning. Enkelte dager fungerer ikke nettet på mobilen min overhodet. Blir helt gal, men må ha dette abonnementet pga jobben...
Hei Anna! Det var leit å lese at du sliter med dekningen og vi ønsker gjerne å sjekke opp i dette om du ikke har fått en tilbakemelding på dekningen allerede. Gjerne kontakt oss på [email protected] med din kontaktinformasjon og hvor du sliter med dekningen. Hilsen Cecilie i Phonero.
likte bedre når vi selv kunne endre abonemang, uten noen mellom ledd
Takk for hyggelig score, Mette! 😊 Det skal være mulig å endre abonnement i Ditt Phonero/Din Bedrift, men gjerne ta kontakt med oss på [email protected] om det er noe du savner slik at vi kan sjekke opp i det! Hilsen Cecilie i Phonero.