Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
det var helt fint god betjening syntes jeg og beder abomant
Så hyggelig å lese, Jim! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Sa flere ganger jeg ikke trengte å tenke på bindetid og at 4g ville fungere like bra som hos Telenor. Ingen av disse stemte. Om jeg ikke var tilkoblet til nett fikk jeg ikke sendt iMessage, snap, melding på messenger eller oppdatert noen apper. Dette galt nesten overalt jeg var. Var jeg heldig ville jeg få opp varsler, men kunne ikke lese eller svare på disse. Når jeg prøver å bytte tilbake til telefon, får jeg en regning på 3000kr for brudd på bindingstid.
Hei Viola! Det var leit å høre din opplevelse med oss, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Grei pris og god oppfølging hyggelig og imøtekommende
Så hyggelig å lese, Geir! 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og hyggelig hjelp. Problemet forstått med en gang, og løst på en glimrende måte.
Vi setter stor pris på omtalen din, Mette! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har nå hatt phonero som vår leverandør i flere år, og er veldig godt fornøyd med den servicen som de utfører. De er alltid behjelpelig med spørsmål, og kundeservice er lette å få tak i. Anbefaler Phonero på det sterkeste!
Så fint å lese, Iren! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero driver med svindel overfor bedriftskunder , opplyser ikke om dobbel brudgebyr 6000 kr. per abonnement ved bestilling om du vil gå ut av avtalen i løpet av 24 mnd . Lavmål selskap uten noe forretnings moral i tillegg er det Dårlig dekning, dårlig kundeservice- vanvittig dyrt å komme seg ut av avtalen . Aldri mer phonero igjenn.
Hei Almin! Det er leit å høre at du ikke fikk en god opplevelse med oss, og vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fått fantastisk god hjelp gjennom chat. God service
Så fint at du fikk god hjelp, Serine! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.