Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lure kunder ved å kreve dobel brudgebyr på 6000 kr . opplyses ikek ved salg av abonnement
Hei Arijana ! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Mads i Phonero.
Teknisk oppleves Phonero like bra som andre leverandører. Kundesupport er i en klasse for seg. De svarer raskt, adresserer det som tas opp og kommer tilbake med en løsning om det er mulig. De er også etterettelige. Dvs. at sier de noe holder de det, selvom du får en ny kunderepresentant neste gang du tar kontakt
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Fillip!😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Superrask service, fikk overført et ekstrakjøp på datapakke til tross for at det var min feil :)
Tusen takk for en fin omtale, Lars 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Vi har hatt phonero i en dag og det virker som forventet .
Hei og takk for fin omtale!😊Gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår dekning! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra veiledning for å komme i gang. Jeg måtte ta ut den gamle som kort når jeg gikk over til E-som. Dette kommer ikke godt nok frem i mailen som ar koden ble sendt. Mvh Tomas G.
Takk for tilbakemeldingen din, Tomas. Den setter vi stor pris på 😊 Jeg skal ta innspillet ditt med videre! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra kundeservice. Anbefales for alle bedrifter.
Så hyggelig å lese, Glenn ! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Har reist avgårde under aktiverings periode, fikk fort hjelp med å utsette aktivering. kjapt og enkelt
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Andreas ! 😊 Hilsen Mads i Phonero.