Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere har vel markedets beste sentralbordløsning, en veldig imøtekommende og god kundeservice som alltid løser ting raskt og greit, men dekningen til Telia er dessverre under pari, og de løftene som ble gitt da vi ble portet fra den tidligere telenorbaserte løsningen til Telia er overhode ikke blitt holdt. Flere av stedene vi eksplisitt utfordret dere på og som dere garanterte at utbedringer var på vei til er det ikke blitt noen endring. Det er f.eks. ikke mulig å gjennomføre en telefonsamtale i bil mellom Bergen og Os på E39 uten en rekke avbrudd - det holder ikke i 2019.
Hei Audun, Vi setter pris på tilbakemeldingen. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero og 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Jeg vil gjerne undersøke planene i områdene du opplever problemer eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Phonero er enkel og i bruk og har en lett tilgjengelig kundeservice som er hjelpsom hvis det oppstår problemer.
Hei Hallvard, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Etter flere måneder som kunde av Phonero har jeg på vegne av Enebakk, Fet og Rælingen kommune vært ukentlig og ofte daglig i kontakt med Phonero support. Jeg blir alltid møtt av hyggelige og hjelpsomme personer hos Phonero, men jeg vil gi en ekstra ros til (anonymisert) som har det lille ekstra. Han er utelukkende hyggelig og serviceinnstilt men har også alltid riktige og godt beskrivende svar i alle typer saker. Han løser også alle utfordringer meget raskt!
Hei Anders, Takk for meget hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Veldig god kundeservice! Tålmodige og hjelpevillige.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Vi har gått over til Phonero bedrift. Det er mye som må tilrettelegges for oss, slik at vi blir ordentlig fornøyd, og Phonero har klart å imøtekomme alle våre behov. Vi har opplevd veldig god service både på telefon og mail. Vi har også fått ordentlig opplæring på klinikken. Anbefales! :)
Hei Samera, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Mvh Mads Phonero
Phonero, med Telia sitt nett, har en del plasser med for dårlig dekning.
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi byttet fra Telenor bedrift for tre år siden. fikk mye lavere kostnader, MYE bedre sentralbordløsning, og VELDIG MYE bedre kundeservice. Ingen bindinger eller skumle bruddgebyrer. En lang gledeshistorie.
Hei Gorm, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero