Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero, med Telia sitt nett, har en del plasser med for dårlig dekning.
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi byttet fra Telenor bedrift for tre år siden. fikk mye lavere kostnader, MYE bedre sentralbordløsning, og VELDIG MYE bedre kundeservice. Ingen bindinger eller skumle bruddgebyrer. En lang gledeshistorie.
Hei Gorm, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Har hørt mye negativt fra tidligere om Phonero, dog vi gikk for deres løsning da den så best ut for oss. De har endret og tilpasset alt som ønsket, og kan ikke si annet enn at vi er svært fornøyd med oppfølgningen så langt. De har nok lagt bak seg sammenslåinger og de problemer det medførte, for dette ser riktig så bra ut.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Billig abonnement og bra kundeservice, går helt greit og prate med, slipper og vente lenge før de tar tlf.
Hei Ole, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Vi har hatt forskjellige telefonleverandører i årenes løp, men maken til hyggelig, ryddig, rask og resultatfokusert oppfølging har vi aldri tidligere erfart. Jeg gir Phonero terningkast 6!
Hei Togga, Takk for meget hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Enkelt å logge inn og ut av grupper både fra webside og mobilapp.
Hei Leif, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Jeg har ikke snakket med tjenesteleverandøren på nesten 3år. Det gir meg et bilde på at med Phonero er et stabilt selskap. Det har sjelden vært problemer med dekning eller andre leverandør- relaterte ting.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero