Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jobben min skiftet fra Telenor til Phonero i 2019. Erfaringen på dekning og priser er veldig bra. Har vært trofast Telenor kunde i mange år, men synes de er blitt for dyre og lite oversiktlig Min side på Internett. Har nå bestemt meg for og skifte mobilabonnement for alle i husstanden min. Prisene er rimeligere hos Phonero og håper jeg blir like fornøyd privat som jeg er på jobben:-)
Hei Frantz, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Mvh Mads Phonero
Kommer raskt frem på telefon. Hyggelige kundebehandlere. God veiledning og raske svar
Hei Janne, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Etter å ha mottatt inkassovarsel som IKKE var begrunnet, forventer jeg faktisk en beklagelse! Ikke en slags forklaring om at det er blitt oppdaget flere slike hendelser.
Hei Marit, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Eksemplarisk kundebehandling. Phonero er så å si sine flotte ansatte som faktisk gjør alt for at kunden skal få den beste mulig opplevelse!
Hei Helene , Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Ble oppringt en haug med ganger av en sykt pågående selger. Gikk etter hvert med på å bytte til Phonero, men hadde en avtale om at min 10 år gamle sønn skulle ha ett abonnement som han kunne bruke, men som ikke skulle faktureres under firma. Dette skulle vist være bra for barn og billig. Det viser seg å være 3 ganger så dyrt som de fleste andre abonnement for barn og det ble fakturerer til firma. Prisene han oppga på dette var selvfølgelig uten mva, da dette er bedriftsrettet, selv om jeg ettertrykkelig hadde oppgitt at jeg skulle ha det privat. Det var svindyre papirfakturagebyrer som påløpte da hvis jeg skulle ha fakturaen utenom firma (selv om jeg i utgangspunktet hater papirfakturaer og aldri velger dette). Snakket med de på tlf flere ganger og makan til frekke og lite behjelpelige selger har jeg aldri opplevd. Og når vi snakker om selve produktet så har jeg aldri hatt så dårlig dekning eller lydkvalitet noen gang. Klaget på dette og fikk beskjed at jeg burde ringe via wifi der jeg var for det var bedre... det sier jo litt når man leverer ett telefonabonnement og ikke akkurat bredbånd... STYR UNNA!
Hei Silje, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Her må vi undersøke. Send gjerne en e-post til [email protected] med din kontaktinformasjon så undersøker vi saken din. Mvh Mads Phonero
Kundeservicen hos Phonero er alltid upåklagelig! Ingen slår servicen hos dem. Hjelpsomme og blide!
Hei Grethe, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Utrolig god kundeservice. Rask respons og viser det å sette kunden i fokus og være mest mulig behjelpelig. Ingen negative bemerkninger.
Hei Lukman, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero