Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eksemplarisk kundebehandling. Phonero er så å si sine flotte ansatte som faktisk gjør alt for at kunden skal få den beste mulig opplevelse!
Hei Helene , Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Ble oppringt en haug med ganger av en sykt pågående selger. Gikk etter hvert med på å bytte til Phonero, men hadde en avtale om at min 10 år gamle sønn skulle ha ett abonnement som han kunne bruke, men som ikke skulle faktureres under firma. Dette skulle vist være bra for barn og billig. Det viser seg å være 3 ganger så dyrt som de fleste andre abonnement for barn og det ble fakturerer til firma. Prisene han oppga på dette var selvfølgelig uten mva, da dette er bedriftsrettet, selv om jeg ettertrykkelig hadde oppgitt at jeg skulle ha det privat. Det var svindyre papirfakturagebyrer som påløpte da hvis jeg skulle ha fakturaen utenom firma (selv om jeg i utgangspunktet hater papirfakturaer og aldri velger dette). Snakket med de på tlf flere ganger og makan til frekke og lite behjelpelige selger har jeg aldri opplevd. Og når vi snakker om selve produktet så har jeg aldri hatt så dårlig dekning eller lydkvalitet noen gang. Klaget på dette og fikk beskjed at jeg burde ringe via wifi der jeg var for det var bedre... det sier jo litt når man leverer ett telefonabonnement og ikke akkurat bredbånd... STYR UNNA!
Hei Silje, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Her må vi undersøke. Send gjerne en e-post til [email protected] med din kontaktinformasjon så undersøker vi saken din. Mvh Mads Phonero
Kundeservicen hos Phonero er alltid upåklagelig! Ingen slår servicen hos dem. Hjelpsomme og blide!
Hei Grethe, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Utrolig god kundeservice. Rask respons og viser det å sette kunden i fokus og være mest mulig behjelpelig. Ingen negative bemerkninger.
Hei Lukman, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Ny kunde hos Phonero og første kontakten med kundeservice var positiv. Fikk raskt svar og hjelp. Og hun jeg snakket med var veldig hyggelig!
Hei Yngve, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ved ansatte som slutter har Phonero ingen ansvar, alt info og kontakt ligger på kunden og den tidligere ansatte. Det må flere telefoner og mailkorrespondanse med opptil 4 saksbehandlere for å få gjennomført en overførsel.
Hei Annki, Takk for tilbakemeldingen. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Fungerer veldig bra i arbeid. Liker at man kan se hvem / hvor det ringer fra i Appen. Skulle vært lettere og koble av å på, med eget nr / visiningsnummer. Ellers fungerer alt veldig bra. Mye bedre enn de vi brukte tidligere.
Hei Ida, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero