Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt har Phonero fungert bra i forhold til sentralbordløsning etc, men når vi opplevde dårlig dekning i indre bygder er svaret bare at de er best i test på 4G, og det er det... Det hjelper ikke våre montører når dekningen er lik null flere steder. Når vi så ønska å bytte selskap opplever vi at bindingene er opp i 24 måneder og det er rådyrt å avslutte abonnementet selv om vi opplever at dekningen ikke er god nok for oss og at det er derfor vi ønsker å bytte. Unngå Phonero og finn ett selskap uten binding som det går an å snakke med hvis dekningen er dårlig.
Hei Jon, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på saken din. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Phonero har lave priser. Kundeservice er rask og veldig bra! Men savner tilsvarende service i helgene og helligdager.
Hei Kai, Takk for hyggelig tilbakemelding! Om du trenger hjelp til f.eks PIN/PUK-koder, trenger å sperre et abonnement eller har andre driftskritiske problemer kan du kontakte oss 24 timer i døgnet på vår vakttjeneste. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Phonero er på topp når det gjeld service. Tykkjer kanskje at skjema dykkar kunne vore forenkla.
Hei Erling, Takk for innspill og hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Foretok en iOS-oppdatering og måtte låse opp igjen Sim-kortet, men hadde ikke koden tilgjengelig, mao glemt koden😊 Fikk raskt hjelp fra kundeservice, og problemet var løst på ca 1 minutt.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se ting løste seg kjapt :) Mvh Mads Phonero
Man får raskt svar av hjelpsomme og hyggelige ansatte uansett hvorfor man kontakter de.
Hei Inger, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Har opplevd å bli godt mottatt og fått kyndig veiledning når jeg har hatt spørsmål. Jeg har bedriftsabonnement/tjenestetelefon og det er alt for tungvint og tar for lang tid å få tilgang til egen telefonregning om man ønsker det. Ellers veldig fornøyd
Hei Grete, Takk for fin tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. I vår mobilapp kan du sjekke forbruk for inneværende måned og forrige måned. Mvh Katrine Phonero
Vi har vært kunde hos Phonero siden 2016 og har generelt bare positiv erfaring med de som leverandør på mobiltelefoni og sentralbord løsning.
Hei Roald, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero