Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og oppklart svar, veldig fornøyd med vedkommende som sjekket med teknisk avd.mens jeg ventet på resultatet
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørnar! Hilsen Mads i Phonero.
Svært god hjelp og hyggelig dame 👌 Anbefaler Phonero til andre bedriftskunder 🤗
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Rune! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Så langt har dette gått helt strømlinjeformet, ingen irritasjonsmomenter å melde.
Så hyggelig å lese, Mattias! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Svært sømløst bytte fra annet selskap til Phonero med god hjelp underveis.
Så hyggelig å se at du er fornøyd, Peder ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Fikk god hjelp, også gode råd utover hva jeg først spurte om.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, Kristin! 🙂Tusen takk for fin omtale! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Alltid hyggelige og god service. Fin dialekt i tillegg😊
Tusen takk for fin tilbakemelding, Jon ! 🙂 Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
Jeg lot meg desverre lure! Ringer og gir inntrykk av å være billig og bedre enn andre selskaper. Ganske pågående selger som etter en lang samtale der jeg spørte etter ting som skjulte eller andre kostnader(som det visstnok ikke var) og dekning osv desverre fikk de et ja fra meg. Etter 3 uker med elendig dekning og en liten titt på fakturaen som var vesentlig høyere enn lovet, byttet jeg tilbake til mitt gamle selskap. Da kom informasjonen om 24 måneders binding, og 3 måneder oppsigelse, og et skyhøyt avbruddsgebyr!! Så dette er ikke annet enn forsøk på svindel. Jeg kommer til å gå videre med saken og få ut opptaket av samtalen med selger, der vil det komme frem hvordan de lyver og manipulerer fakta for å få tak i små travle bedriftseiere, og tydeligvis har gjort stor bisniss ut av å lure dem til dårlige og dyre avtaler.
Hei Monika! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Det skal alltid opplyses om bindingstid og henvises til vilkår i våre avtaler - hvis dette ikke stemmer for din erfaring med oss vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.