Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service. Gode tjenester. Får av og til fri data innenfor en tidsramme
Tusen takk for omtalen, Øivind ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god service på chat funksjonen! Rask behandling.
Så fint å lese, Lena ! Takk for omtale. 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Er godt fornøyd og god service hos dere. Ønsker dere en fin dag videre.
Tusen takk for hyggelig omtale, Anna ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Fikk hjelp av en hyggelig m3darbeider med en gang.
Så hyggelig å lese, Elisabeth! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Minimalt med krøll, fungerer bare :-) De få gangene en har hatt behov for hjelp, så har en fått kjapp respons.
Tusen takk for omtalen, Jo! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Går over fra bedriftsabo til privat. Vært fornøyd med Phonero, ser etter nye muligheter.
Tusen takk for at deler din erfaring med oss, Catherine! 😊. Hilsen Mads i Phonero.
Funker bra. Men er det mer med dette firmaet enn jeg vet. Hvorfor varierer prisene. Hvorfor ble jeg spurt sist om jeg hadde bestemt meg for iPhone eller Samsung. Og hvor mange sim kort jeg trodde jeg hadde , evt tvillingkort?
Takk for omtale, Ann! 😊 Det kan se ut som om du har en del spørsmål: Ta gjerne kontakt med oss på telefon 04500, eller send en epost til [email protected] slik at en av mine dyktige kollegaer kan hjelpe deg med å besvare! Hilsen Cecilie i Phonero.