Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask kundeservice uten mange unødige tastevalg. Føler kundeservice lytter til mine behov og ønsker. Kan bli enda bedre på pris. Men alt i alt et bra alternativ i markedet.
Hei Roar. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Det er rask responstid, evne til å se og løse problemstillinger på en god måte.
Hei Per. Veldig gøy å lese din erfaring med vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
God dekning, rask respons på suport ved problem/ spørsmål er noe vi setter pris på.
Hei Kristian. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
I appene har jeg den oversikten som trengs over abonnementene. Alltid god dekning og til en grei pris.
Hei Svein. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God og kjapp service , god bedriftløsnig, noe dårlig dekning på enkelte områder
Hei Bjørn. Tusen takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Phonero er et abonnement som fungerer bra og gir forutsigbarhet mht økonomi. OK dekning.
Hei Arild. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Min er erfaring er at vi blir hørt, om vi klager eller har et problem så hjelper de og løse og de er hands on noe som funker bra for vårt firma.
Hei Kjell. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero