Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
phonero lurte meg med en skjult selger med en attraktiv kontrakt. han mente at de har dekning i tyrkiya, men ikke stemmer. senere prøvde jeg å ta kontakt med dem ,men nesten ikke aktuell. nå de har sendt en faktura ca 4700 kr på grunn av min overgang til en annen linje.
Hei Shahryar! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Positive og flinke til å forklare og veilede. Fikk svar på alt jeg lurte på og var flink til å se hva jeg trolig ville stå fast på ved neste korsvei.
Så fint å lese, Tor! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Dere er raske til å svare, gir relevante råd og hjelper på en vennlig og hyggelig måte.
Tusen takk for fin omtale, Roar! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg fikk hjelp med en gang. Veldig kort vente tid.
Så fint at du fikk den hjelpen du trengte, Seddik! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God respons og god hjelp. Kundebehandler forstår problemet, tar tak i det og løser oppgaven.
Så fint å lese, Hans! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, og ikke minst for vedkommende det gjelder. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig hjelp i telefon ved tilbakeringing. Har dessverre litt dårlig erfaring ved både deres mail og chat på hjemmeside. Dere driver jo med telefoni; Da er det jo fint dere er gode med telefonen!
Tusen takk for hyggelig omtale, Hans! 😊 Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt på den kanalen du foretrekker best, men vi tar det med oss videre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundebehandler var veldig hyggelig og imøtekommende, hun fant en raskt og effektiv løsning på mitt problem.
Tusen takk for hyggelig omtale, Yngve! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.