Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever meg hørt og møtt og fikk oppriktig hjelp. Istedet for å sende meg videre,gikk til bunns i problemet.
Så fint å lese, Nina! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
21minutter ventetid. Har trykket på ring tilbake 2 ganger før uten at det har funket. Så måtte bare vente denne gangen
Hei Pål! Så leit å høre at det ikke fungerte som det skulle. Hvis du ikke fikk meldt inn feilen med tilbakering når du var i samtale med oss vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan sjekke opp i det! Du blir kontaktet av en kollega som ser på saken. Hilsen Cecilie i Phonero.
Tipp, topp! Fungerer utmerket! God service og oversiktlig app.
Så hyggelig å lese, Ronny! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Chatrobot var det ikke mye hjelp i. Den forsto ikke problemet jeg hadde. Chatten med den menneskelige kontakten fungerte imidlertid utmerket og problemet mitt ble kjapt løst.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Nina! Hilsen Cecilie i Phonero.
Det er utrolig fornøyd med phonero kundeservice og jeg har ikke miss fornøyd
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Naod! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask responstid, løsningsorientert og med god forståelse for behov.
Tusen takk for hyggelig omtale, Milan! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk god hjelp da jeg ringte inn med teknisk problem!
Så fint å lese, Tone! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.