Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid godt mett og perfekt kundeservice. Anbefales.
Så hyggelig å lese! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Raskt i kontakt. Fikk hjelp ut over arbeidstiden. Fikk ikke løst problemet, men forenet et kompenserende alternativ til problemet er løst
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Kari! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra og effektiv support fikset problemene veldig fort.
Så fint å høre at du fikk rask hjelp, Helge! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ekstremt lang ventetid på telefon. Når jeg først kom gjennom fikk jeg god hjelp.
Det er leit å høre at du har opplevd lang ventetid på telefon og vi håper du får en bedre opplevelse av dette neste gang du evt. tar kontakt med oss. Du kan også velge tilbakering og beholde din plass i køen dersom det skulle være noe lengre ventetid. Det var fint å høre du fikk god hjelp til slutt, og vi setter pris på din tilbakemelding 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Dårlig dekning i distriktet, og dårlig kundeservice. Det ble en dyr erfaring.
Hei Olga! Det er leit at du sitter igjen med dette inntrykket og vi vil gjerne se på saken for deg om du sender oss en henvendelse. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg! Hilsen Mads i Phonero.
Ringer minimum en gang i uka selv om jeg har sagt at jeg ikke er interessert, og bedt de om å slette telefonnummeret mitt som er privat og ikke har noe å gjøre med enkeltmannsforetaket å gjøre.
Hei Per ! Det var leit å høre din opplevelse med oss, send gjerne en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil vi slette deg fra våre lister. Hilsen Mads i Phonero.
Gode bedriftsavtaler. Lett å justere datamengde selv. Rask kundeservice på alle plattformer.
Tusen takk for hyggelig omtale, Pål ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.