Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning i distriktet, og dårlig kundeservice. Det ble en dyr erfaring.
Hei Olga! Det er leit at du sitter igjen med dette inntrykket og vi vil gjerne se på saken for deg om du sender oss en henvendelse. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg! Hilsen Mads i Phonero.
Ringer minimum en gang i uka selv om jeg har sagt at jeg ikke er interessert, og bedt de om å slette telefonnummeret mitt som er privat og ikke har noe å gjøre med enkeltmannsforetaket å gjøre.
Hei Per ! Det var leit å høre din opplevelse med oss, send gjerne en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil vi slette deg fra våre lister. Hilsen Mads i Phonero.
Gode bedriftsavtaler. Lett å justere datamengde selv. Rask kundeservice på alle plattformer.
Tusen takk for hyggelig omtale, Pål ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
(anonymisert navn) var utrolig god support og svarte kjapt og konkret! 🤩 Jeg ble en glad kunde :)))
Tusen takk for kjempe fin omtale, Daniel !😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Opplever svært kompetent support og godt humør. Det menes at det er en trivelig arbeidsplass
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.
Vi er meget fornøyd med både service og priser fra Phonero!
Tusen takk for hyggelig omtale, Jon ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Null stress med avtalene, tjenester leveres som forventet
Så hyggelig å høre at du er fornøyd! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.