Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt tung oppstart men når (anonymisert navn) tok tak i saken ordnet det seg. Avventer pengene da !! Mvh Per K.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Per! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Ufattelig dårlig og tregt nett. Fullstendig ubrukelig. Dårlig hastighet. Kundeservice svarer ikke. Datahastighet som på 1990tallet. Styr unna, dette funker ikke hverken privat eller til bedrifter. Vil du ha kvalitet, hastighet og brukervennlighet, velg en seriøs leverandør som leverer kvalitet, og ikke dette tullet her.
Hei Nils! Det er leit å høre at du har opplevd problemer med dekning/hastighet. Vi leverer full Telia dekning overalt i Norge der man normalt sett har dekning i dag, så hvis dette ikke stemmer for deres del ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
God og rask hjelp. Enkel og untuetivt sentralbord. Anbefales
Vi setter stor pris på omtalen din, Espen! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget enkel administrasjon av bedriftsnett. Stabil tjeneste og gode priser.
Tusen takk for hyggelig omtale, Jostein! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Raske, hjelpsomme og hyggelige. Profesjonell service
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Lina! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Problemer løses raskt og effektivt når de sjelden gang dukker opp
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Arnt! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Bindingstid av 24 måneder. Det er ikke opplyste av selgeren. Bruddegebyr av kr 3000 som er ikke opplyst med mva i tillegg. My dyrerer an alle andre selskaper. Ikke til å ambefale.
Hei Peter! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Det skal alltid opplyses om bindingstid og henvises til vilkår i våre avtaler - hvis dette ikke stemmer for din erfaring med oss vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.