Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Phonero i flere år som privatkunde. Fikk tidlig et godt abonnement med stor datamengde. Har ennå tilgode å se at andre selskaper kan tilby en tilsvarende pakke til samme pris. Veldig godt fornøyd så langt.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Jeg er fornøyd med pris, hva abonnementet inkluderer. Synes kanskje det er litt dårlig dekning av og til på plasser det burde være god dekning.
Hei, Natalie Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg med dekningen. Send meg en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Har aldri hatt noe problemer med abonnementet. Anbefales!
Jeg er veldig fornøyd med Phonero som leverandør. De har store datapakker og gode priser! Riktig fakturering og gode utenlandspriser.
Hei, Frida Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Fikk et godt tilbud for fem år siden med mye data. Ingen andre operatører som kan komme i nærheten til dags dato. God dekning, god service.
Hei Markus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero informerte oss pr telefon at de skulle betale de 6000,- som var bindingsgebyr fra tidligere leverandør. Det ønske vi selvfølgelig, men vi hadde ikke sagt direkte ja det ønsker vi i samtalen. Phonero har bunnet 2 abonnement i 24 måneder og vi har måtte betale tidligere leverandør 6000,- i bruddgebyr. Hvem ønsker å betale 6000,- hvis man kan få det dekt??? Kjeltringer!!!
Du får personlig veiledning av personen som tar imot samtalen din.