Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero informerte oss pr telefon at de skulle betale de 6000,- som var bindingsgebyr fra tidligere leverandør. Det ønske vi selvfølgelig, men vi hadde ikke sagt direkte ja det ønsker vi i samtalen. Phonero har bunnet 2 abonnement i 24 måneder og vi har måtte betale tidligere leverandør 6000,- i bruddgebyr. Hvem ønsker å betale 6000,- hvis man kan få det dekt??? Kjeltringer!!!
Du får personlig veiledning av personen som tar imot samtalen din.
Har aldri hatt noen problemer med abonnementet. Er privatkunde, synes jeg får mer enn nok mobildata for en god pris.
Mobil sentralbordløsning er fantastisk i forhold til både Telenor og ICE sin løsning, intuitiv og lett drevet. Prisene er bra, vi halverte neste regningen fra Telenor. Dekningen er noe dårligere enn Telenor sin dekning i noen områder, men det fungerer fint for oss. Vi har 11 abonnement i vår portefølje.
Det ble fra bra til elendig dekning (vi arbeider ute i distriktene) og når vi måtte kansellere kontrakter på mobil, krever de enda mange mange mnd med betaling. De tar bare å sjekker dekningen rundt kontoret vårt ikke der vi er ute å arbeider. Dette selskapet er så dårlig og så grådig at vi kommer aldri til å engang vurdere å ha noe fra disse igjen.
Jeg er fornøyd med Phonero. De yter god kundeservice og prisen er gunstigere for en hos andre.
Har brukt Phonero i mange år, og har ingenting å klage på. God kundeservice og lave priser.