Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God sevicw, greie priser og god dekning. Har ikke hatt problemer med abbonementet mitt over hide.
Heisann Irene. Godt å se at du er fornøyd. I appen Ditt Phonero kan du også enkelt se hvor mye data du har igjen samt ha tilgang til PIN og PUK-kode. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Ble ringt for å høre om jeg var fornøyd og fikk litt ekstra info om abonnementet mitt og hvilke tilbud de hadde.
Heisann Julie. Takk for hyggelig tilbakemelding! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra info om selskapet og bra avtale om buyout fra tidligere provider.
Hei, Jo. Så fint å se at du er fornøyd med informasjon og overgangen fra tidligere operatør. Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Jeg er veldig fornøyd med Phonero og fantastisk hjelp i dag👍😀
Hei Baki, Så fint å se at du er fornøyd med oss, vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Hilsen Mads, Phonero
Jeg ble forespeilet lavere mnd. regning enn jeg hadde hos Telenor. Der hadde jeg i snitt regning på 575 kr i mnd. Hos phonero kom regning på samme tjeneste på 973 i snitt pr. mnd (4 mnd). I avtalen med Phonero står det at mnd. prisen er 189 kr (pluss moms). Da byttet jeg tilbake til Telenor og har nå fått regning på 3802 kr i såkalt avbestillingsgebyr. Aldri mer Phonero. Dette til skrekk og advarsel!
Hei, "th" Det er helt rett at våre bedriftsavtaler har 24-måneders avtaler. Om det er bedriftsavtale og avtaletid skal fremgå svært tydelig ved avtaleinngåelse uten at man må trykke på lenker for å finne dette. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Derfor er vi ekstra tydelige på disse vilkårene. Avbestillingsgebyr faktureres kun dersom man sier opp innenfor avtaletiden. Vi beklager for at vi ikke tilfredsstilte forventningene dine og ønsker deg lykke til hos ny operatør. Hilsen Christer, Phonero
Vært Phonero kunde noen år nå og jeg blir stadig imponert over kundeservice. Alltid blide og hyggelig! Databoost er genialt, men håper det kommer ukespakker på dette også snart!
Heisann Patrick. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din og så gøy at du har vært kunde hos oss i flere år! Vi har i dag Databoost på alt fra 1- 48 timer. Dersom man har behov for lenger enn 48 timer kan man legge til ekstra datapakke ut måneden eller om man hver måned går tom for data - kan man endre til noen av våre større datapakker eller abonnement. Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi sammen se på hva som passer deg best. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med bedriftsløsingen, service og pris. Lett å bruke.
Hei, Anna. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero