Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Klar og opplysende innfomasjon på mine spørsmål. Ble hørt og fikk greie svar.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har i lange perioder ikke hatt signaler på min telefon. Dette har vist seg å være vedlikehold på en telemast der hvor jeg bor. Har ikke fått beskjed om dette før i ettertid og har vært til tider frustrerende.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om slik at vi kan sjekke status på arbeidet. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine
Rask og effektiv, og proaktiv. Supert. Lover bra. Vi skal portere om 1 time...
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Prisene er gode på abonnementet i tillegg til rask hjelp fra kundeservice
Hei Hans, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Phonero leverer akkurat det jeg forventer, og til en hyggelig pris.
Hei Øyvind, Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg mener Phonero bør se over hva deres selgere lover kjøpere over på telefon. Dere bør gi riktig opplæring til deres selgere. Eneste dere gir opplæring til deres selgere at lov alt sant eller ikke sant spiller ingen rolle. Dere må selge. Og da lover de alt til kundene, og senere finner kunden ut at nå har dem blitt lurt.
Hei Asif, Takk for din tilbakemelding! Slik skal det ikke være, det er viktig for oss med godt samarbeid og fornøyde kunder. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Katrine
Vi har hatt lite problemer med Phonero. Savnet bank på mobil hos dere, har dere fått dette nå? Ellers lite problemer, god hjelp ved kontakt med kundeservice. Har opplevet at selgere hos dere har ringt oss for å høre om vi vil gå over til Phonero - da må vi svare at vi allerede er kunder hos dere.... så dette bør an unngå.
Hei Elisabeth, Takk for fin tilbakemelding! Vi har bankID på mobil, dette aktiverer du inne i nettbanken din. Send meg en mail på [email protected] med ditt telefonnummer og organisasjonsnummer så skal jeg sørge for at du blir slettet fra alle våre ringelister. Mvh Katrine Phonero