Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Logger seg alltid sist inn på nett av alle ved roaming. Har tydeligvis dårligst prioritet. Det er sjelden 4g fungerer like godt som tilsvarende hos andre operatører. Det er som det er konstant GPRS
Hei, Ola. Vi har ingen forskjellig prioritet i nettet og leier ikke nett av noen operatører. Vi er en del av Telia og bruker følgelig Telia sitt nett fullt og helt uten begrensninger. I disse dager er det et enormt arbeid med å oppgradere nettet da vi skal ha landsdekkende 5G dekning innen utgangen av 2023. Vi vil derfor undersøke hvor du opplever utfordringen med dekning slik at vi kan se hvorvidt det nå er pågående arbeid, eller om det trengs ytterligere oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Har egentlig ingenting å utsette på hverken tjenesten eller service.
Hei, Per Så godt å se at du ikke har noe å utsette på tjenester eller service! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Kjempegod service, med en veldig kunnskapsrik, hjelpsom og tålmodig person. :-) til å bli i godt humør av. Anbefales på det varmeste.
Heisann Vibeke. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Rask å effektiv kundeservice. God løsninger på de fleste tjenestene.
Hei, Øystein. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Fornøyd bruker av bedriftsabonnementet til Phonero
Hei, Øyvind Så gøy å se at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt! Vi Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Veldig god kundeservice 😄😊 Raskt svar, rask løsning👍🏼
Heisann Hege Så gøy å se at du er fornøyd med sentralbordløsningen, Bedriftsnett. Muligheten til å endre visningsnummer eller ha nummeroppslag fra appen på IOS og Android brukes av veldig mange. Nummeroppslag og visningsnummer er små tiltak som kanskje kan gjøre arbeidshverdagen noe enklere. Dersom dere ikke har tatt dette i bruk enda, kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi hjelpe å finne en tilpasset løsning for dere. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Har ingen negative erfaringar med Phonero som mobilleverandør.
Hei, Hilde. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi setter pris på din tilbakemelding. Om du ikke har lastet ned Ditt Phonero enda er den tilgjangelig til IOS og Android. Se PIN/PUK, kjøre ekstra datapakker eller ubegrenset data for en periode. Du kan også se eget forbruk og rapportere til bedriften dersom du har kjøpt innholdstjenester som ikke skal dekkes av jobben. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero