Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd bruker av bedriftsabonnementet til Phonero
Hei, Øyvind Så gøy å se at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt! Vi Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Veldig god kundeservice 😄😊 Raskt svar, rask løsning👍🏼
Heisann Hege Så gøy å se at du er fornøyd med sentralbordløsningen, Bedriftsnett. Muligheten til å endre visningsnummer eller ha nummeroppslag fra appen på IOS og Android brukes av veldig mange. Nummeroppslag og visningsnummer er små tiltak som kanskje kan gjøre arbeidshverdagen noe enklere. Dersom dere ikke har tatt dette i bruk enda, kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi hjelpe å finne en tilpasset løsning for dere. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Har ingen negative erfaringar med Phonero som mobilleverandør.
Hei, Hilde. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi setter pris på din tilbakemelding. Om du ikke har lastet ned Ditt Phonero enda er den tilgjangelig til IOS og Android. Se PIN/PUK, kjøre ekstra datapakker eller ubegrenset data for en periode. Du kan også se eget forbruk og rapportere til bedriften dersom du har kjøpt innholdstjenester som ikke skal dekkes av jobben. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Superfornøyd kunde🤩Får svar og informasjonen jeg trenger God kunde service .
Hei, Kristin. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God service. Bra pris. Hyggelig personal. Nyttige tillegg.
Heisann Svein. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og priser. Dersom dere ikke har testet ut Din Bedrift enda, kan du som administrator logge inn fra nettsiden vår eller ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper dere i gang :) Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra hittil. Har ikke hatt så mye og lang erfaring ennå.
Hei NIna. Så fint å se at du er fornøyd så langt. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Dekning og service er bra. Irriterende med å bli belastet for bruk av mobil bankid.
Heisann Cato. Vi har mange abonnementstyper med forskjellige datamengde og tjenester, så tenker det kanskje kunne vært lurt å se om det er en annen abonnementstype som passer ditt behov. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg igjen telefonnummeret så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero