Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋼ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4 084 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 084 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. GjĂžr du?
POPULÆRT đŸ”„
Få tilbud på bedriftsabonnement
FÄ tilbud pÄ bedriftsabonnement
FÄ personlig tilbud pÄ mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandÞrer.

Utforsk 4 084 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 893
590
101
59
441
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nÄ én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 084 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no

Fungerer, har ikke hatt problemer det siste året🤗

Omtale av  Ove B

Enkel å forholde seg til, fin oversikt i app. Bra dekning

Svar fra Phonero
29.03.2022 15:27

Heisann Ove. Så godt å se at vi er enkle å forholde seg til :) Vi setter pris på tilbakemeldingen og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
PĂ„ en skala fra 1 til 5
Hvor fornĂžyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig dekning

Omtale av  Khosa

Hei. Jeg vil aldri anbefaler til noen å velge Phonero. Veldig dårlig dekning

Svar fra Phonero
22.03.2022 07:32

Hei, Khosa. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Elendig kundeservice og bindingstid

Omtale av  Wicky79

Har forsøkt å kontakte Phonero for å sjekke ut bindingstid jeg tidligere ikke har fått noen opplysninger om… dvs helt til jeg forsøkte å bytte selskap. Har forsøkt å sende Mail til samme kundebehandler som ønsker 9000kr av meg for kontraktsbrudd dersom jeg går over til annen operatør. Får ingen svar. Har forsøkt å ringe, blir satt over til andre da de jeg treffer på ikke kan gi noe svar om hvor lang denne bindingstiden er på. Kommer så tilbake til samme person med beskjed om at rette vedkommende sitter opptatt og vil ta kontakt med meg. Ingen ringer tilbake eller svarer på Mail. Hvor vanskelig kan det være å svare på hvor lang bindingstid de opererer med???? Jeg ville tro at det burde ligge inne på mitt telefonnummer og hvorfor finner jeg ingenting om bindingstid på min side? Merkelig og suspekt. Står på nettsiden at Phonero har de mest fornøyde kundene. De har ihvertfall kunder som ikke blir kvitt dem 🤬

Svar fra Phonero
22.03.2022 07:28

Hei, Wicky. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Profesjonell og rask oppfølging ved henvendelser

Omtale av  Gunnar T

Veldig fornøyd med at henvendelser blir tatt om på en rask og profesjonell måte.

Svar fra Phonero
18.03.2022 14:45

Hei, Gunnar. Så fint å høre at du er fornøyd med vår raske behandlingstid! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Supre tjenester og god kundeservice

Omtale av  Sverre L. P

Etter litt kronglete start, er det bare positivt å si om phonero sin kundeservice. De har utrolig gode tjenester og produkter

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:47

Hei, Sverre. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Veldig godt å se at du er fornøyd, så skal vi gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

helt greit

Omtale av  Einar B

Eg føler de e litt dårlig dekning der eg e på åkra. Slitter mye mer med å komme inn på nettbank igjennom . bankid på mobil.og syns at dere viser full dekning på åkra. men eg kan variere i fra3 til 4 streker på tlf.og 4g pilene e sjelden i bruk. Og en hastighet på 20mbps nedlasting e ikke allverden. kan vera tlf eg har men følte de var bedre dekning på talkmore

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:45

Hei, Einar. Vi vil gjerne undersøke dekningen i ditt område for å se om det er behov for oppgradering. Vi skal være først med landsdekkende 5G i 2023, så her tenker vi må se hvor det trengs oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Uærlig firma som bør styres unna

Omtale av  Ane K

Styr langt unna dette firmaet. De har uærlige hensikter. Selger opplyser ikke om at abonnementet er et bedriftsabonnement. Ikke ett eneste ord ble sagt om dette ved salg. Ved inngåelse av bedriftsabonnement kan man ikke benytte seg av angreretten. Kundesenteret er heller ikke villige til å hjelpe deg. Jeg kan ikke under noen omstendighet anbefale noen å bytte til dette selskapet. Styr langt unna!

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:38

Hei, Ane. Dette vil vi gjerne se nærmere på da vi skal være svært klare på hvorvidt det er bedrift eller privat-abonnement man bestiller. Dette skal også fremgå svært tydelig i oppsummering av bestilling før man kan velge å bekrefte. Ut fra forklaringen din tenker jeg vi må se nærmere på dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken da jeg ikke kjenner den helt i detalj. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 084 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

SĂžk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR