Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg føler de e litt dårlig dekning der eg e på åkra. Slitter mye mer med å komme inn på nettbank igjennom . bankid på mobil.og syns at dere viser full dekning på åkra. men eg kan variere i fra3 til 4 streker på tlf.og 4g pilene e sjelden i bruk. Og en hastighet på 20mbps nedlasting e ikke allverden. kan vera tlf eg har men følte de var bedre dekning på talkmore
Hei, Einar. Vi vil gjerne undersøke dekningen i ditt område for å se om det er behov for oppgradering. Vi skal være først med landsdekkende 5G i 2023, så her tenker vi må se hvor det trengs oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Styr langt unna dette firmaet. De har uærlige hensikter. Selger opplyser ikke om at abonnementet er et bedriftsabonnement. Ikke ett eneste ord ble sagt om dette ved salg. Ved inngåelse av bedriftsabonnement kan man ikke benytte seg av angreretten. Kundesenteret er heller ikke villige til å hjelpe deg. Jeg kan ikke under noen omstendighet anbefale noen å bytte til dette selskapet. Styr langt unna!
Hei, Ane. Dette vil vi gjerne se nærmere på da vi skal være svært klare på hvorvidt det er bedrift eller privat-abonnement man bestiller. Dette skal også fremgå svært tydelig i oppsummering av bestilling før man kan velge å bekrefte. Ut fra forklaringen din tenker jeg vi må se nærmere på dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken da jeg ikke kjenner den helt i detalj. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundebehandlingen er eksepsjonell. Med en dedikert person som har ansvaret og kort respons tid. De har en veldig god app som inneholder alle funksjoner og informasjon man trenger. WEB grensesnittet for løsningen er også intuitivt og enkelt.
Heisann Reili. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av vår sentralbordløsning, Bedriftsnett. Bedriftsnett er mye mer enn bare et sentralbord og har blitt kåret til markedets beste sentralbordløsning 4 år på rad. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Logger seg alltid sist inn på nett av alle ved roaming. Har tydeligvis dårligst prioritet. Det er sjelden 4g fungerer like godt som tilsvarende hos andre operatører. Det er som det er konstant GPRS
Hei, Ola. Vi har ingen forskjellig prioritet i nettet og leier ikke nett av noen operatører. Vi er en del av Telia og bruker følgelig Telia sitt nett fullt og helt uten begrensninger. I disse dager er det et enormt arbeid med å oppgradere nettet da vi skal ha landsdekkende 5G dekning innen utgangen av 2023. Vi vil derfor undersøke hvor du opplever utfordringen med dekning slik at vi kan se hvorvidt det nå er pågående arbeid, eller om det trengs ytterligere oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Har egentlig ingenting å utsette på hverken tjenesten eller service.
Hei, Per Så godt å se at du ikke har noe å utsette på tjenester eller service! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Kjempegod service, med en veldig kunnskapsrik, hjelpsom og tålmodig person. :-) til å bli i godt humør av. Anbefales på det varmeste.
Heisann Vibeke. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Rask å effektiv kundeservice. God løsninger på de fleste tjenestene.
Hei, Øystein. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero