Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har forsøkt å kontakte Phonero for å sjekke ut bindingstid jeg tidligere ikke har fått noen opplysninger om… dvs helt til jeg forsøkte å bytte selskap. Har forsøkt å sende Mail til samme kundebehandler som ønsker 9000kr av meg for kontraktsbrudd dersom jeg går over til annen operatør. Får ingen svar. Har forsøkt å ringe, blir satt over til andre da de jeg treffer på ikke kan gi noe svar om hvor lang denne bindingstiden er på. Kommer så tilbake til samme person med beskjed om at rette vedkommende sitter opptatt og vil ta kontakt med meg. Ingen ringer tilbake eller svarer på Mail. Hvor vanskelig kan det være å svare på hvor lang bindingstid de opererer med???? Jeg ville tro at det burde ligge inne på mitt telefonnummer og hvorfor finner jeg ingenting om bindingstid på min side? Merkelig og suspekt. Står på nettsiden at Phonero har de mest fornøyde kundene. De har ihvertfall kunder som ikke blir kvitt dem 🤬
Hei, Wicky. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med at henvendelser blir tatt om på en rask og profesjonell måte.
Hei, Gunnar. Så fint å høre at du er fornøyd med vår raske behandlingstid! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Etter litt kronglete start, er det bare positivt å si om phonero sin kundeservice. De har utrolig gode tjenester og produkter
Hei, Sverre. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Veldig godt å se at du er fornøyd, så skal vi gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Eg føler de e litt dårlig dekning der eg e på åkra. Slitter mye mer med å komme inn på nettbank igjennom . bankid på mobil.og syns at dere viser full dekning på åkra. men eg kan variere i fra3 til 4 streker på tlf.og 4g pilene e sjelden i bruk. Og en hastighet på 20mbps nedlasting e ikke allverden. kan vera tlf eg har men følte de var bedre dekning på talkmore
Hei, Einar. Vi vil gjerne undersøke dekningen i ditt område for å se om det er behov for oppgradering. Vi skal være først med landsdekkende 5G i 2023, så her tenker vi må se hvor det trengs oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Styr langt unna dette firmaet. De har uærlige hensikter. Selger opplyser ikke om at abonnementet er et bedriftsabonnement. Ikke ett eneste ord ble sagt om dette ved salg. Ved inngåelse av bedriftsabonnement kan man ikke benytte seg av angreretten. Kundesenteret er heller ikke villige til å hjelpe deg. Jeg kan ikke under noen omstendighet anbefale noen å bytte til dette selskapet. Styr langt unna!
Hei, Ane. Dette vil vi gjerne se nærmere på da vi skal være svært klare på hvorvidt det er bedrift eller privat-abonnement man bestiller. Dette skal også fremgå svært tydelig i oppsummering av bestilling før man kan velge å bekrefte. Ut fra forklaringen din tenker jeg vi må se nærmere på dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken da jeg ikke kjenner den helt i detalj. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundebehandlingen er eksepsjonell. Med en dedikert person som har ansvaret og kort respons tid. De har en veldig god app som inneholder alle funksjoner og informasjon man trenger. WEB grensesnittet for løsningen er også intuitivt og enkelt.
Heisann Reili. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av vår sentralbordløsning, Bedriftsnett. Bedriftsnett er mye mer enn bare et sentralbord og har blitt kåret til markedets beste sentralbordløsning 4 år på rad. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Logger seg alltid sist inn på nett av alle ved roaming. Har tydeligvis dårligst prioritet. Det er sjelden 4g fungerer like godt som tilsvarende hos andre operatører. Det er som det er konstant GPRS
Hei, Ola. Vi har ingen forskjellig prioritet i nettet og leier ikke nett av noen operatører. Vi er en del av Telia og bruker følgelig Telia sitt nett fullt og helt uten begrensninger. I disse dager er det et enormt arbeid med å oppgradere nettet da vi skal ha landsdekkende 5G dekning innen utgangen av 2023. Vi vil derfor undersøke hvor du opplever utfordringen med dekning slik at vi kan se hvorvidt det nå er pågående arbeid, eller om det trengs ytterligere oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero