Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna. Hadde abonnementet over mindingstiden, men måtte likevel ut med 3700 for å skifte. Fikk beskjed om at det gikk an å betale ut 3 mnd, men den nye fakturaen er mer enn dobbelt av det. Frem og tilbake som en kasteball i kundeservice. Tidskrevende og utrolig dårlige greier
Hei Ruben! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Mads i Phonero.
Utmerket service kjapt svar👍og prøver ikke og proppe på deg de dyreste pakker
Vi setter stor pris på din omtale, Svein! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Min erfaring er at Phonero yter utmerket service og er enkelt å komme i kontakt med. Anbefales.
Tusen takk for hyggelig omtale, Jens! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg fikk meget bra hjelp og nyttig informasjon....
Så fint å lese at du fikk god hjelp! Tusen takk for hyggelig omtale, Bahlol! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk kjapp tilbakemelding på min henvendelse.Veldig bra 😃
Så fint å lese, Pål! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Flott kundeservice! Raskt og klart svar. Veldig fornøyd
Så fint å høre at du er fornøyd, Henning! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask og god hjelp fra konsulent. Slet litt med å få noe svar fra bot.
Så fint å lese at du fikk god hjelp til slutt, Katrine! 😊 Tusen takk for at la igjen en omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.