Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk kjapp tilbakemelding på min henvendelse.Veldig bra 😃
Så fint å lese, Pål! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Flott kundeservice! Raskt og klart svar. Veldig fornøyd
Så fint å høre at du er fornøyd, Henning! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask og god hjelp fra konsulent. Slet litt med å få noe svar fra bot.
Så fint å lese at du fikk god hjelp til slutt, Katrine! 😊 Tusen takk for at la igjen en omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er fornøyd med abonnementet det fungerer greit.Det er grei kundebehandling og god service.
Så hyggelig å lese, Odd! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
(Anonymisert navn) helped me to get what I was exactly looking for.
That's great to hear, Paul! 😊 Thank you for your feedback, we appreciate it! Regards, Cecilie from Phonero.
Meget god service og konkurransedyktige priser, fornøyd kunde😊
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Vi setter pris på at du er fornøyd! Hilsen Cecilie i Phonero.
Styr unna! 24 mnd bindingstid, som ikke ble opplyst av telefonselger. Fikk ikke avsluttet forholdet selv om jeg bodde 1 år uten dekning, måtte isåfall betale et gebyr på 3000 kr. Selve abonnement var også mye dyrere enn jeg ble informert om, og sa meg enig i. Etter 2 lange år sa jeg endelig opp avtalen, men fikk fortsatt gebyr på 3000 pga 3 mnd oppsigelse i tillegg til 24 mnd binding. Ser at flere sliter med akkurat det samme, så skal kontakte forbrukerrådet for denne fakturaen nekter jeg rett og slett å betale. Håper det kan sette en stopper for svindelen!
Hei Hanne! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss - og vi vil gjerne sjekke opp i hva som har skjedd her. Ta kontakt på [email protected] med fullt navn og telefonnummer slik at en av mine dyktige kollegaer tar kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.