Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjemmesiden er enkel og illustrativt oppbygget. Fant hva jeg søkte uten leting pg lrsing gjennom mange dokumenter.
Hei Einar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero
Kundeservice som faktisk tar telefon og var høflig. Hadde masse spørsmål som jeg fikk kjapt gode svar på, anbefales.
Hei Josef. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Mads, Phonero
Kundebehandler hadde kunnskap Om det jeg trengte hjelp til.
Hei Anne. Så gøy å se at du er fornøyd med kundeservice! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Hjelpsom kundeservice! For å kunne bruke tv og hjemmekontor på hytta så fant kundeservice denne fine løsningen som var rimeligere en det jeg brukte før. Flott!
Hei Dan. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Vi har benyttet Phonero i 3 år nå og er svært fornøyd med alle deres tjenester
Hei Jan. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Sitter igjen nå med bruddgebyr på 3000kr Like mye hadde det kostet å være kunde hos dem i 5 måneder. Synes det er ALT for dyrt fordi tilsvarende abbonemant koster 300kr hos ande operatør. Her får man tillegspris for epostfaktura og alt mulig rart. Anbefaler ikke dette kontoret :(
Hei Diana. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Mvh Mads Phonero
Fikk svar med en gang og all hjelp jeg trengte. Hyggelig samtale og veldig godt forklart hva som måtte gjøres for å få telefonen i orden igjen.
Hei Elise. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero