Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk svar med en gang og all hjelp jeg trengte. Hyggelig samtale og veldig godt forklart hva som måtte gjøres for å få telefonen i orden igjen.
Hei Elise. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Byttet til Phonero da de hadde en enkel og god oversikt over sine datapakker. Overgangen fra tidligere leverandør gikk veldig smidig, og appen viser en meget god oversikt over løpende forbruk. Etter å flytte på båt i Middelhavet har vi økt behov for data. Phonero gikkk ut over sine grenser og lagde raskt et tilpasset tilbud. Super service!
Hei Anders. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss :) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Hilsen Mads, Phonero
Phonero er veldig gode samarbeidspartnere, supportavdeling har en serviceinnstilling som er enestående! Løsningsorienterte og dyktige. Anbefales!
Hei Sjur. Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Hilsen Mads, Phonero
Utmerket hjelp fra tålmodige og løsningsorienterte hjelper. Stor ro og humor!!
Hei Ørjan. Så gøy å se du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Hilsen Mads, Phonero
Fikk god hjelp med ekstra sim datakort. Det jeg ikke er fornøyd med er at dere ikke klarer å løse problemet mitt med Pri Tale. Får ikke registrert hos verken Telenor eller Ice. Dette er feilmelding 2 ganger, men fremdeles ikke løst. Det er for dårlig.
Hei Jostein. Takk for tilbakemelding! Dette vil vi gjerne se nærmere på. Ta kontakt med oss på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så kontakter vi deg. Hilsen Mads, Phonero
hei Det er bra at dere tør spørre om tilbakemelding på om jeg er fornøyd. Det er jeg på ingen måte. 25.8 sender Rælingen kommune dere beskjed med meg på kopi om at mitt nr kan frigis 25.8 bekrefter dere at dette er registrert 1.9 skulle mitt nr overføres 8.9 blir jeg kontaktet av IT avdeling på ny arbeidsplass at mitt nr ikke har bitt overført Fortsatt ikke fått svar på hvorfor mitt nr ikke er overført
Hei Anja. Takk for tilbakemeldingen, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Alltid godt service. Let å kommunisere, vart en av de første kundene hos phonero.
Hei Dainius. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero