Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rett på sak- håndtering av henvendelse på Live-chat ved to anledninger
Hei Arve. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Er fornøyd med god og rask hjelp man får hos Phonero.
Hei Tanya. Så gøy å se at du er fornød med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Hyggelig dame som ringte meg opp og hjalp meg med problemet
Hei Annelise. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero
Det fungerer helt glimrende med Phonero både med bedrifts -og privat abbonement.
Hei Camilla. Tusen takk for fin tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Enkelt og godt system for sentralbordløsning med gode rapporteringsmuligheter
Hei Inge. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Var skeptisk når jeg bytta fra Telenor sitt nett til Phonero. Det viste seg å være uten grunn. God og stabil dekning der jeg ferdes, og glimrende apper og kundeservice.
Hei Alf. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi skal være først med landsdekkende 5G nett innen utgangen av 2023 og Telia bruker milliarder hvert år på dekning. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G dekning fra Telia, men vi slutter jo ikke der :) Hilsen Mads, Phonero
Lite feil og god kundeservice hvis behov. Effektiv chatrobot som hurtig kan byttes til kontakt med teknikker.
Hei Sven. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero