Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og godt system for sentralbordløsning med gode rapporteringsmuligheter
Hei Inge. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Var skeptisk når jeg bytta fra Telenor sitt nett til Phonero. Det viste seg å være uten grunn. God og stabil dekning der jeg ferdes, og glimrende apper og kundeservice.
Hei Alf. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi skal være først med landsdekkende 5G nett innen utgangen av 2023 og Telia bruker milliarder hvert år på dekning. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G dekning fra Telia, men vi slutter jo ikke der :) Hilsen Mads, Phonero
Lite feil og god kundeservice hvis behov. Effektiv chatrobot som hurtig kan byttes til kontakt med teknikker.
Hei Sven. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Phonero bidrar til en problemfri hverdag i forhold til våre telefonitjenester. Vi setter spesielt stor pris på deres raske support.
Hei Haakon. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår service. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Vi er veldig fornøyd med Phonero. Veldig god service og enkel portering fra Telenor hvor Phonero dekke bruddgebyret umiddelbart. Administrasjonssiden er veldig bra og enkel å bruke. Enkelt å endre og legge til tjenester.
Hei Sven. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg har inngått avtale med phonero. I telefonsamtalen ble jeg lovet samme pris som jeg betalte for mitt daværende abonnement. I ettertid viser det seg imidlertid at prisen for abonnementet er eks. mva. Det stemmer derfor ikke at prisen er den samme. Selgeren lyver derfor ved inngåelse av avtalen, men Phonero står allikevel på sitt og mener at alt er gjort rett. Anbefaler ingen å inngå avtale med dem. Det er bare lureri!
Hei Marte. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads, Phonero
Byttet fra bedrift til privat, og fra privat til bedrift, uten noe kluss eller særlig forsinkelse. Og beholdt simkort hele veien.
Hei Jonas. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero