Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempefornøyd. God service fra oppringer. Blid og hyggelig. Alt for kunden.
Tusen takk for hyggelig omtale, Åge! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Litt kluss har det vært no. Føler eg ikkje har fått nok info om det eg abonnerer på. Der kan dere bli bedre. Når vi får noe på Mail og skal svare så kan vi ikkje svare. Leite og bruke masse tid på dette
Hei Asbjørn! Vi setter stor pris på at du gir oss en tilbakemelding med forbedringer. Hvis du har spørsmål om oss, tjenester eller annet som ikke er nevnt, ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg gjerne 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har bra kundeservice og meget bra pris. Vi vil ikke bytte.
Vi setter stor pris på omtalen din, Dimes! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God informasjon , hjelp til å finne ut om en falsk telefonhenvendelse fra en som utgir seg for å ringe på vegne av Phonero
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Lisbeth! Hilsen Cecilie i Phonero.
Ønsker privatabonement fra dete da jeg er veldig fornøyd
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Grethe! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig seriøst selskap. Rask tilbakemelding og løsningsorienterte kundebehandlere. Gode priser. Vil og trekke fra sentralbord løsningen som er meget god. Anbefales!
Så hyggelig å lese, Tor! Tusen takk for fin omtale og anbefaling 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Great experience with a very helpful costumer service
Thank you for sharing your experience with us, Martina! 😊 That means a lot to us. Regards, Cecilie in Phonero.