Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Unngå for enhver pris, dersom du holder deg 100% innenfor deres betingelser så kan det muligens være lav pris i mnd, men det kan fort bli svindyrt dersom du bommer. De tar seg betalt for småting som feks hver gang du bruker bankid.. o.l Dersom du bruker Internett så tar de seg svindyrt betalt for hver mb over grensen. I min familie bestilte vi 2 abonnement, vi brukte litt for mye Internett en dag, på nesten samtlige andre aktører setter de kun ned farten, phobero tar seg betalt pr mb over grensen. Istedenfor 200 kr på første måneden som var utgangspunktet. så tok de seg betalt over 7500 kr for en måned, og eneste grunnen til at det ikke ble mer var at det var maksbeløpet en mobiloperatør kan ta seg betalt under EU regelverket. Søppelselskap. Tok en ekstra regningen på 6000 kr for å komme meg ut av avtalen til et annet selskap tvert.
Hei. Så kjedelig å lese om din opplevelse av og hos Phonero. Sånn skal det ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Vi har i en årrekke benyttet Phonero på vårt behov for kommunikasjon mellom sjåfører og kunder, og leverandører. Vi er særdeles godt fornøyd med priser og tjenesteutvikling, og ser for oss et langt og godt samarbeid.
Hei Asbjørn. Veldig gøy å se at du er fornøyd og setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Telefoni og data fungerer utmerket, bra 5G dekning. Men data-SIM kortet krangler i bilen: «kan ikke motta SMS, fullt minne på SIM kort»
Hei Bendico. Takk for hyggelig omtale. Send gjerne en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen feilsøke på telefonen om det er noe som kan gjøres i forhold til SIM-kortet. Hilsen Mads, Phonero
God ordning for mobil og data abonnement. Enkel å bruke med god oversikt for ansatte og god løsning å administrere via Din Bedrift. Det meste kan utføres enkelt og raskt etter innlogging.
Hei Karin. Så gøy å se at du er fornød med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Bedriftskunde. Gode produkter, gode priser, og meget rask og god service. Noe rot på første faktura, mtp hva som var avtalt mot hva som ble fakturert, men dette ble lynraskt ryddet opp i av kundeservice.
Hei Rasmus. Godt å se at du er fornøyd med oss :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Ble solgt inn bytte til phonero på telefonsalg. Han spurte meg om pris på daværende abo, og sa han skulle gi meg bedre pris enn det. Fikk nøyaktig samme pris, bare tillegg av 24 mnd binding, samt mye dyrere datapakker til ferier etc. Styr unna.
Hei Sol. Takk for tilbakemeldingen, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Alltid god hjelp hos Phonero. Kort ventetid og hjelpsomme kundebehandlere
Hei Hans. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Hilsen Mads, Phonero