Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telefoni og data fungerer utmerket, bra 5G dekning. Men data-SIM kortet krangler i bilen: «kan ikke motta SMS, fullt minne på SIM kort»
Hei Bendico. Takk for hyggelig omtale. Send gjerne en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen feilsøke på telefonen om det er noe som kan gjøres i forhold til SIM-kortet. Hilsen Mads, Phonero
God ordning for mobil og data abonnement. Enkel å bruke med god oversikt for ansatte og god løsning å administrere via Din Bedrift. Det meste kan utføres enkelt og raskt etter innlogging.
Hei Karin. Så gøy å se at du er fornød med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Bedriftskunde. Gode produkter, gode priser, og meget rask og god service. Noe rot på første faktura, mtp hva som var avtalt mot hva som ble fakturert, men dette ble lynraskt ryddet opp i av kundeservice.
Hei Rasmus. Godt å se at du er fornøyd med oss :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Ble solgt inn bytte til phonero på telefonsalg. Han spurte meg om pris på daværende abo, og sa han skulle gi meg bedre pris enn det. Fikk nøyaktig samme pris, bare tillegg av 24 mnd binding, samt mye dyrere datapakker til ferier etc. Styr unna.
Hei Sol. Takk for tilbakemeldingen, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Alltid god hjelp hos Phonero. Kort ventetid og hjelpsomme kundebehandlere
Hei Hans. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Hilsen Mads, Phonero
Phonero held det dei lovar, dei er løysingsorienterte og svarar kjapt.
Hei Tor. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Etter å ha brukt datapakker min i utlandet som jeg hadde kjøpt selv fått sms fra Phonero at jeg kan oppheve sperring av databruk i utlandet ved å skrive FORTSETT UTLAND! Skulle ønske at Phonero hadde sendt meg kodeord til å fornye pakken min ikke kodeord å oppheve databruk i utlandet ! Bruk av kodeordet FORTSETT UTLAND har hatt konsekvens ved å bruke over 20,000 kr i løpet av en time når jeg selv har ikke surfet i nettet! Tanken gjør meg syk.Akkurat nå har jeg det ikke så bra.har ikke sovet på 3 døgn:( Kundesenter har hitt meg håp i dag. Jeg håper at jeg kan få hjelp av Phonero og grunnet feil forståelse får jeg en gangs hjelp ved å slette dataforbruk . Jeg har fått veldig god inntrykk av Phonero etter å ha snakket med kundesenteret. Krysser mine fingrer .
Hei, Homeyra Datakontroll Utland er inkludert i alle abonnement fra Phonero. Dersom du bruker datatrafikk i utlandet utenfor Norge, EU og Storbritannia for 600 kr i løpet av en kalendermåned blir tilgangen til data i utlandet sperret ut måneden. Vi varsler ved ankomst og ved 300,- før nytt varsel og sperre på 600 trer i kraft. Det er mulig å oppheve sperren manuelt, men vi varsler selvfølgelig løpende for påløpte kostnader slik at man kan unngå å bli belastet større beløp, og vurdere ekstra datapakker gjennom Ditt Phonero. Å påløpe så høy kostnad på så kort tid burde undersøkes. Vi vil i slike tilfeller anbefale deg å registrere innsynsforespørsel i abonnement du disponerer i bedriften med BankID, for trafikkinformasjon om abonnementet for perioden. Datatrafikk utenfor Norge, EU og Storbritannia kan sperres i forskjellige regioner. Ved kjøp av surfepakke gjenåpnes tilgangen til internett via mobilnettet frem til surfepakka er brukt opp eller utløper. Mer informasjon om Datakontroll Utland, regionssperrer for datatrafikk og sikkerhetstiltakene som ligger til grunn for alle abonnement, se her: https://support.phonero.no/hc/no/articles/6087309030418 Hilsen Christer, Phonero