Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som ansatt i ett firma som bruker Phonero, er jeg overraskende fornøyd. Er periodevis storforbruker av data både i jobb og privat. Da fungerer det utmerket med 3 SIM kort, ett vanlig… ett tvilling og ett datasim. Disse deler på datamengden som jeg da enkelt kan øke ved bruk av app. God dekning og raskt nett hvis det ikke er altfor langt mellom husene.
Hei Petter. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Fungerer greit for min del. God dekning, også i fjellet.
Hei Oddmund. Så gøy å se at dere er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Supert abonnement. Lett å få tak i kundeserviceleder behov. Enkel betjening med lettforståelig app.
Hei Hans. Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Fornøyd med Phonero. God support, fleksible løsninger og god på pris. Beste leverandøren på tlf tjenester som vår bedrift har brukt.
Hei Vidar. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
God sevice med løsning og muligheter i fokus. Føler meg respektert og viktig som kunde
Hei Terje. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Telefonabonnementet fungerer veldig bra for mitt behov. Jeg har bare opplevd en gang å miste dekningen. Oppfølgingen fra ansatte er også god
Hei Tone. Veldig gøy å se at du er fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Ikke spesielt billig + at de krever bruddgebyr på 3000!!!! på et vanlig abonnement (flyttet fra Chili for ett år siden, og ønsker oss tilbake men er stuck med Phonero til nesten dobbel pris for samme tilbud!!)
Hei Merete. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero