Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har gode løsninger for alle typer bedrifter. Meget konkurransedyktige priser. Vi har hatt en rekke operatører gjennom årene, men har vært lengst hos Phonero, mest på grunn av det høye nivået på kundeservice, og at de har så ekstremt høy fokus på kunden og deres behov.
Hei Arash, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Bra support men dårlig dekning i forhold til Telenor.
Hei Stig, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi har brukt service funksjon mange ganger, og de som sitter der er løsningsorientert og raske. Dette skjer hver gang.
Hei Bjørn, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kjempegod service. 👍 Min henvendelse ble tatt på alvor, å vi prøvde sammen å løse mitt problem. Hun sjekka med teknisk å både sendte meg mail å i tillegg ble jeg å oppringt tilbake. Feilen ligger forhåpentlig i vår telefon. Ny telefon blir kjøpt nå, å da tror jeg problemet blir løst 👍
Hei Ole, Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Helt supert, meget god hjelp ved min forespørsel om assistanse, fikk absolutt den hjelpen jeg trengt
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Rask og god kundeservice. Får alltid svar på det jeg lurer på.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Etter lang tid med irritasjon fikk jeg, etter en hyggelig telefonsamtale med Phonero, orden på telefonen min. Jeg skulle manuelt bruke Orange når jeg er på GCanaria. Uff at jeg ikke hadde blitt orientert om dette før så hadde mange stygge ord vært unngått og jeg kunne spart meg for kjøp av ny telefon. Phonero: Dere bør legge denne informasjonen inn automatisk når en kommer til f.eks. Spania. Igjen tusen takk for informativ og svært hyggelig tlf samtale. Helge
Hei Helge, Godt å se at ting nå har løst seg! Vi setter pris på tilbakemeldingen og takker for innspill. Mvh Mads Phonero