Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ytelse og tjenester fine der det er dekning, men opplever alt for ofte manglende dekning i litt mer perifere områder utenfor de store hovedveiene.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
PHONERO er MYE bedre enn Telenor, Bare det att kunne sende en chat å løsa problemer med Pin eller Puk kode smertefritt. Vi har tyverr bare mulighet att kunna bruka telenor ennå når vi skal prøva att se Netflix. HBO det går ikke, det er så vidt vi kan se på Netflix
Hei Tommy, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg med å forbedre nettkvaliteten. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har prøvd de fleste telefonselskaper men disse er i en klasse for seg selv. De er flinke, imøtekommende og du får hjelp raskt. De finner de rimeligste løsninger for deg som driver bedrift.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Jeg opplever kun bra henvendelser fra Phonero. Har vært i kontakt med kundebehandlere flere ganger og det lyder bra hver gang. Rask behandling og hyggelig respons. En bra avtale for vår bedrift har vi også fått med Phonero. Og opplever at det er raskt å endre noe om vi ønsker det. Har hatt Phonero i mange år og håper det fortsetter.
Hei Monica, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Litt lite datapakke i abonnement, service er raskt og bra.
Hei Putin, Takk for hyggelig omtale! Om du ønsker å oppgradere din datapakke kan dette nå gjøres i vår nye mobilapp "ditt Phonero". Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Mvh Mads Phonero
Brukte deres chat. raske svar og var fornøyd. Fikk i ettertid oppfølging på e-post på spørsmålene mine som jeg ikke forventet å få.
Hei Roy, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Dårlig og ingen dekning i sommer da jeg var i Finnmark. Har jobbtelefon, og derfor ingen sterk mening om hvilken leverandør som har rammeavtalen, men dekning betyr mye. Veldig hyggelige kundebehandlere!
Hei Hanne, Vi setter pris på tilbakemeldingen, godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Finnmark dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero